Mix

Dagens bedrift blir att äta blodapelsiner (bästa julgodiset!) och titta på "Love actually" - filmen som har allt: gullighet, julstämning och ännu mer i den stilen. :) Vad övrigt är så tror jag inte att jag kommer att vara helt vaken förrän någon gång imorgon, men det var roligt igår, det var det. Väldigt roligt! Ska ta och öva på mixandet tills nästa gång så att det blir mer bra än hellre, men jag kommer definitivt att göra om det (om jag får *s*). Lyckas jag inspirera till den nya dansformen "marschbugg" så måste jag ju ha gjort nåt rätt. ;) Som lite extra kuriosa dansade jag sönder min frisyr vid tvåtiden och gick från blått kråkbo till blond page på under en minut. Så kan man också göra. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

BLÅTT hår?! Det var inte illa! :-D

2008-12-20 @ 21:36:34
Postat av: Kaprifol

Löshår, sörru! Inget att skämmas för, sådant använder man även i kungafamiljen när man går på galafest. Jag kanske var lite annorlunda stylad, dock. Om någon fotade så ska du få se. :)

2008-12-21 @ 00:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback