Odopad och redo

För er som har hört ryktet: det är sant, jag tränar. Under sommaren har jag vid ett antal tillfällen deltagit i något som kallas "afro power dance" och tydligen är väldigt trendigt. Det är en form av gruppträning, inte helt olikt aerobics, men med rörelser inspirerade av västafrikansk dans. Det både är roligt och ser roligt ut vilket jag har fått erfara under sommaren då träningen hölls utomhus till många förbipasserandes ohöljda förtjusning. :) För att fortsätta med dansandet och liknande träningsformer även efter sommarens fria prova-på-period har jag gått och skaffat mig medlemskap hos den lokala gymhallen. (Jag får inte dopa mig på ett år enligt deras regler. *hihi*)

Så, vad ska jag tänka på nu?
  • Äta pasta, gå ut hårt och öka på slutet!
  • Ta det lugnt med det hela och vara lite måttlig.
  • Le mycket och skaffa mer stylish träningskläder.
  • Magrutor! :)

Kommentarer
Postat av: Madelene

låter ju skitbra :D aldrig testat afrodance men de ser kul ut!

Postat av: Tagge

Föreslår att du lägger dig på sofflocket och funderar. ;-))

2008-08-25 @ 21:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback