Idag bara

Idag har jag kommit till insikt: jag förstår varför han som hade mitt arbetsrum innan mig alltid bar en stor och varm kavaj oavsett årstid - det drar nåt förskräckligt från fönstret. Får nog också börja pälsa på mig snart, även om det känns som sommar utomhus. Sen förstår jag varför vissa jobbar med gardinerna fördragna också, det satt nämligen en tjock duva på innergården och blängde på mig idag. Den putsade sig, kliade sig, nickade och stirrade lite mer. Lätt att koncentrera sig då, liksom. ;) Vad övrigt är har jag träffat en bosu för första gången. Det är en geleblobb som man ska balansera på. En rätt märklig sysselsättning måste sägas, men det ska vara nyttigt så jag ska träffa blobben fler gånger har jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Tagge

Be arbetsgivaren att täta fönstren. Det borde inte vara svårt.

2008-08-29 @ 10:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback