Och magnolian blommar

Säga vad man vill om min förmåga att bevisa matematiska satser, men Cauchy-Schwarz olikhet, den kan jag bevisa (med hjälp av några armrörelser, som alltid när jag memorerar matematiska grejer). Hur det sen gick på resten av tentan får vi se, men det kändes bättre än vanligt vilket alltid är något. :) Oavsett resultat så ser det ut som om jag inte behöver vara student så länge till om jag nu inte absolut vill, förstås. Så, är det någon som känner till något jag måste göra medan jag fortfarande är ung och overallsklädd så kan ni säga till så hänger jag med. Det får gärna ha med fika att göra. :)

image316
Jag var nere på stan och åt glass på eftermiddagen. På vägen såg vi den här. Fin!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men så fint! Här är magnoliorna nästan överblommade, tyvärr.

2008-04-26 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback