Med en spindel på

Jag ägnade förmiddagen åt "geometriska tolkningar i planet och rummet" eller något i den stilen. Därefter lagade jag en massa mat så att jag har matlådor under veckan. Det var rätt roligt alltihopa, men nu behöver jag verkligen sova. En alternativplan var att ge sig ut på favoritklubben och dansa, men det är jag en smula för seg för. Det får räcka med skrivbordsdans till "Slowmotion" med Covenant, för den har jag haft i huvudet länge nu. Förresten har jag under hela dagen burit min egen design... och det är inte min design om det inte finns en liten spindel med i bilden. :)

image310
Utgångspunkt: Urblekt turkos T-shirt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha.. Spider One eller Handsome.. ;-)))

2008-04-20 @ 08:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback