Det senaste

Så, programvarutestning är tydligen sista skriket. Alla går kursen, men det ska nog gå bra ändå. Sålänge datorplatserna räcker till alla brukar det inte vara några problem. Jag ska förövrigt göra som rutinerade labbassar gör och skaffa en papplåda att bära runt på och ha alla papper, pennor och viktiga grejer i. Väldigt praktiskt. :)

Planen för kvällen var egentligen att göra stan eller räkna en massa matte, helst båda delarna, men min nacke och allt annat som vi kontorsmänniskor sliter ut ville vila istället så nu har jag vilat, titta på romantisk komedi och klottrat - allt på samma gång. Imorgon är det bootcamp. Undrar om jag ska ta med Fiskens fältflaska som han glömde här? För att sätta stilen liksom. ;)

image302

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Papplåda låter bra, det gäller liksom att hålla stilen. ;-)

2008-04-05 @ 18:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback