Tömma hjärnan

Kvällens labbande blev flyttat till imorgon, vilket är bra för jag är inte i labb-bart tillstånd ikväll efter att ha suttit och kodat hela dagen. Det blir lite för mycket av det goda, så att säga. Planen för ikväll är att varva ner och uppnå ett tillstånd då min hjärna inte behöver göra något alls... så jag tänkte titta på "Idol". Det kanske funkar. :)

Nu tror jag förövrigt att det så smått börjar dra ihop sig inför min exjobbspresentation. De jag har exjobbat åt har väldigt späckade scheman, men nu skulle min handledare ha möjlighet att göra den sista genomläsningen och sedan ska ett datum som passar alla bokas in. Alltså, de behöver ju inte vara där och bedöma mig tycker jag, jag kan väl få redovisa helt ensam för mig själv, kan jag inte det? Opponenten, du behöver inte komma heller. Det här fixar jag på egen hand, sörru. ;) Nåväl, för mig är det ingen brådska. Det ska dock bli kul att få umgås lite med smarta kortet igen, även om jag numera är insnöad på helt andra saker. (Det är rätt bra, jag började prata om smarta kort i tid och otid och behövde komma bort från det där. Nu pratar jag om träd istället, men det får ni tåla. *s*) ...och jodå. När jag har ett datum så säger jag till. Helt ensam vill jag ju inte behöva vara. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback