Man undrar ju

Jag kan inte låta bli att undra varför... 

  • Ett gäng småfysiker måste labba digital-signal-nånting mittemot mitt arbetsrum. Varje gång jag går ut ser jag hur de kikar och jag hoppas att de inte tänker "Jahaja, där går hon och hämtar kaffe igen, latmasken". ;) 
  • Det är svarta handavtryck på min kontorsdörr. Vem har gjort dem? Är det jag? Hur? :)
  • Jag får som riktlinje att utgå från att en krypterad överföring är oknäckbar. Men om det är ROT13 då? ;) (Tror iofs att det blev ett missförstånd där. De tänkte RSA med stora primtal - jag tänkte DES. Det finns ju alltid undantag.)
  • Ekonomer envisas med sån där fläskkotlett-frisyr. Jag försökte nåt liknande imorse (i brist på dräkt att bära, lixom), men den föll ihop vid lunch. *s*

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Den sista punkten har jag också undrat över. Ofta. Dock är detta ett ännu så länge olöst mysterium.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback