I solen

Ibland funkar det att önska sig något: Jag fick lite sommar idag. Passade på att gå en långpromenad i solskenet och smet även in på IKEA för att få lite inredningsinspiration. Som vanligt kan jag tillbringa mycket tid där och ändå bara komma ut med en tesil, en tandborstmugg och lite andra småsaker, men det gör ju sitt för att pigga upp hemmet det också. :) Nu när jag har vilat hela helgen hoppas jag på att vara pigg imorgon och redo för nya utmaningar. Jag ska på möte och prata om exjobbet. Min stackars rapport har verkligen fått genomgå en lång och tuff granskning, men nu ska den snart få klassas som fulländad hoppas jag. Bara prototypen slipper genomgå en lika noggrann granskning så är jag glad. Inte för att Evildoer inte är en bra prototyp, den är nog den bästa (och enda! :) automatiska lösenordsspararen för smarta kort, men sålänge jag har den installerad törs jag inte köra Firefox på jobbdatorn. ;)

Förövrigt... har jag blivit ombedd att läsa en bok om kompilatorkonstruktion inför nästa steg i mitt jobbprojekt. Det är lite otäckt.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Lycka till på mötet!

Postat av: Kaprifol

Tack, det behövs! :)

2007-09-24 @ 07:37:10
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback