Hem-hemma

Jag hälsar på föräldrarna och ägnar mig åt att ta det lugnt, eller måttligt lugnt iaf: ikväll ska det bli kräftskiva. :) Jag blev glatt överaskad av SVT igår när de visade anime hela natten. Tyvärr var jag för trött för att se mer än halva "Spirited away", men den kan jag iofs utantill. Av det andra som visades var jag bara bekant med "Perfect blue" som jag anser var ett bra val eftersom den är långt ifrån gullig och sockersöt utan helt enkelt en rysare, fast i animetappning. Tror att de tittare som stannade uppe till klockan ett för att se den nog fick sitta kvar och se resten av filmerna också, för den är så pass läskig att det är svårt att sova efteråt... eller så är det jag som är lättskrämd. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback