Drivkraft

Jag undrade förut vad som driver de som jobbar här. Svaret är kaffe. Igår var kaffeautomaten ur funktion och ett slags undantagstillstånd uppstod. Vi här på avdelningen fick göra sådant som vi vanligtvis inte gör, nämligen ta på oss inneskorna och hasa iväg till datalingvisternas kafferum. Håller man blicken i marken så syns man inte. ;) För att ändå hålla mig pigg lyssnade jag på chipmusik hela dagen. Måste rekommendera svenska bitpopbandet Jospressen som sjunger om hur de kör grönsaker i mixer. Det är helt genialt och jag menar det. :)


Jag önskar mig... ett datum för exjobbsframläggningen, lite mer ork på kvällarna så att jag kan läsa in det lilla sista av min utbildning då och sist men inte minst: icke-flygigt hår. Tack! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback