Dräkt är nästa steg

Idag är jag exjobbare igen som ni vet. Jag har fått en ny samling kommentarer till rapporten och håller på att fixa till den utifrån dem. Mycket handlar om hur ämnet ska kunna presenteras så att läsaren verkligen förstår. Jag har nu haft en långt möte med min handledare och tycker mig nu ha koll på hur han vill ha det strukturerat. Jag känner mig som en lycklig exjobbare som bara behöver ändra på formaliteter i rapporten; själva exjobbet, den grej som jag har byggt har inte behövt genomgå någon extreme makeover sedan i somras och det känns ju bra. :)


Dagens...
Kommentar: Marjo kommenterar att jag ser ut som en affärskvinna idag, vilket jag inte håller med om. Han förklarar: "Jo, men du har ju inte bara jeans och T-shirt, det är nåt över också. Nästa steg är att bära dräkt". :)
Bestseller år 2107: Mitt exjobb? Handledaren förklarar varför han bett mig strukturera om riskanalysen, men inte gett några kommentarer alls på implementationen. Jo, hur jag implementerat systemet kommer bara att vara aktuellt den närmaste tiden. Riskanalysen ska vara lika aktuell om hundra år. Det ligger något i det där, men jag vet inte om jag vill att nån läser mitt exjobb om hundra år (och skrattar som man gör åt gamla Nordisk Familjebok).
Arbetsmoral: Jodå, den är ganska hög ändå. Jag exjobbar inte bara, utan sysslar med mina andra uppgifter också. Sen ska det förmodligen göras nån form av uppföljning av mitt exjobb här på avdelningen... och ni kan ju gissa vems bord det blir. (Du och jag JCOP21ID, du och jag.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback