Dagen D

Jag har fått ett exjobbsdatum! Torsdag nästa vecka, direkt efter lunch, ska jag presentera det hela. Information om plats kommer att dyka upp på min institutions hemsida inom några dagar. Vill ni dyka upp, men inte hittar kan ni höra av er till mig IRL eller så. Alla är välkomna, men jag drar mig för att skicka ut massmail om det hela vilket glada exjobbare annars gärna gör för att få lite publik. Alla mina kollegor har nämligen redan blivit inbjudna. De är duktiga på datasäkerhet. Detta är läskigt. ;) Nu ska jag ta och installera Evildoer på en mycket liten laptop. Undrar hur det ska gå...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

O, lycka till! Det kommer säkert att gå finfint.

2007-10-05 @ 12:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback