Ska jag äta allt själv, eller?

Snart ska jag iväg och äta gemensam lunch med mina kollegor och sedan ska vi på seminarium om brandväggar. Spännande, ju. :) Den allmänna feststämningen här stiger mer och mer och även om det är kul med alla förberedelser ska det blir skönt att återgå till vardagen nästa vecka. Idag har jag mest ägnat mig åt att koda på min parser, men jag smet även iväg till kemiavdelningen för att ställa några frågor om hur vi ska hantera specialeffekterna. Tack till den trevlige kemisten som gav mig en snabbföreläsning. Nu är jag nästan kemist själv. ;)

Dagens undran: Mitt rum är fullt av snacks, men det är inte alls som i reklamfilmen. Var är bru... grabbarna? Det kan man fråga sig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback