Noterat

Egentligen har jag sagt godnatt till både Fisken och bloggen redan, men följande måste noteras:
  • Min granne har fest. Det ska han förstås få ha, men vad är egentligen grejen med dansband? ;(
  • Mitt program gjorde en häftig grej idag. :) Det här blir lite väl mycket jobb-blogg om jag inte hejdar mig märker jag, så jag ska försöka blogga mindre om grafer och databastrassel i fortsättningen och mer om... eh... matlådor kanske? ;) Kort och gott: Jag fick kopplingen mitt program - databas - tredje parts grafritare att funka i förmiddags. Äntligen! Dock kan det göras bättre så imorgon ska jag optimera allt jag orkar.
  • Till helgen ska här julpyntas med besked! Nu är jag stor och då pyntar man. Som liten korridorare sträckte jag mig inte längre än till blått(!) glitter, men nu ska här bli andra bullar.

Kommentarer
Postat av: Joakim Tosteberg

Ja, mer matlådor :D

2007-11-30 @ 16:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback