Någon som bryr sig om

Nu ska jag snart ta en kopp kaffe och springa iväg till labben. Sen är det inte långt till helgen (helgen börjar per definition prick kl 17 på fredagar). I vanliga fall skulle jag ha gästat den lokala synthklubben ikväll, men idag är det ovanliga fall, d.v.s. jag behöver vila och bli ompysslad. En tanke var att åka till Fisken, men för att jag ska slippa sitta och hosta på en buss kommer han hit istället, min fina människa. Det är jag väldigt glad över. :)

Dagens...
Härke: Här sitter jag med en JRE som ska stödja enum, men inte gör det... och tredjepartskod skriven av någon som älskar enum. Får i värsta fall knacka om alltihopa, men det gör jag på måndag.
Rätt: Pizza tror jag blir det bästa.
Fel: Mitt vänstra öra behöver buggfixas. Hur 17 kan man vara förkyld i örat?! ;(

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Snygg ny design på bloggen! (För visst har du gjort om?)

2007-11-09 @ 22:28:01
Postat av: Kaprifol

Tack! Jodå, det är lite blåare än innan... och så är det en kaprifol där uppe. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback