Husligheten själv

Jag kom just hem från några timmars p&p, piroger och processprogrammering. Det är bra mycket hippare än kafferep. Märkligt att inte Cosmopolitan har skrivit om det på sin inne-lista. ;) Utöver detta har jag som sagt dammat och städat här hemma... samt tvättat en matta. Det måste vara bland det husligaste man kan göra. Jag kommer närsomhelst att bli castad (fulcastad, fniss *) till en roll i "Desperate Housewives" om det ska fortsätta såhär (och då vill jag förstås vara som Bree, min favorit i den serien, för hur obehaglig hon än är vet hon precis hur man tvättar en matta :).

(* Fulcasting är programmerarslang för att omvandla en datatyp lite slarvigt till en annan. Nu vet ni det. :)

Kommentarer
Postat av: Tagge

Inte den stora mattan väl? Den som 10 studenter ryms på när alla andra sittytor är upptagna. I så fall måste den nu se ut som ett böljande hav. ;-)

2007-11-19 @ 09:33:43
Postat av: Kaprifol

Jag visste att du skulle tro det, men den är mycket platt och fin. Skrynklar den sig så får jag väl sätta 11 studenter där som tyngder så att den plattar till sig. ;) Jag hade hällt kaffe på den så jag var så illa tvungen att tvätta...

Postat av: Tagge

Hihi... ingen kan som du hitta smarta lösningar på problem.. ;-))

2007-11-19 @ 10:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback