Det kan bara hända mig

Jag sitter och fixar med en databaskoppling och hoppas bli så pass färdig att jag kan göra några roliga tester redan idag, men jag har lite annat att göra också. I eftermiddag är det labb och sen har jag lovat att försöka låna ett skelett från biologiska, hur jag nu ska lyckas med det. (Hur ställer man ens frågan på ett sätt så att det låter självklart och naturligt och inte det minsta skumt? :)

Dagens ynkligaste är förövrigt jag själv, det svider i munnen när jag dricker kaffe (och dricker man så mycket kaffe som jag blir det ett problem). Vad jag har råkat ut för är nästan pinsamt. Jag är väldigt lättskadad: bär jag en dator får jag blåmärken, bläddrar jag i en pappersbunt ser jag alldeles klöst ut efteråt. Ja, ni förstår. Den här gången har jag lyckats göra mig illa på... vitkålssallad! Det var vassa kanter på vitkålen, ok? Ge mig lite medlidande nu och sluta genast skratta. ;)

Kommentarer
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Nämen är du så känslig lilla Kaprifolen:-)
Inte lätt det där när du skär dig på Vitkålen:-)
Tycker så synd om dig....
Nu fick du lite medlidande av mig i alla fall.
Tjingelong från Skounegrebban du vet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback