Teamwork!

Idag skulle det bli en lugn dag på exjobbet tänkte jag, men istället blev det väldigt mycket grupparbetande. Först finslipande av  "Hybridtelefonen - finns det en marknad?" som blev klar innan lunch och sedan ägnades hela eftermiddagen åt en annan rapport med liknande stuk, fast denna gång mer ekonomiinriktad. De tunga bitarna blev klara iaf, nu är det bara lite småsaker som ska rättas till. En kartläggning av den europeiska billacksbranschen, till exempel... Smartkort, kom tillbaka! Allt är förlåtet! ;) Ska bli skönt att få exjobba igen imorgon, så det är väl som det sägs att omväxling förnöjer.

Dagens låt: "Tell me lies" - Eva Luna
Dagens hurra: Duktiga lokalgruppen gör något med det koax-fyllda förrådet och ser till att saker och ting kommer till användning och nytta.
Dagens dåliga täckning: Tydligen är det svårt att nå det trådlösa nätet i mitt exjobbsrum. Roligt var det när en projektkompis ställde upp sin dator högst upp på en bokhylla och sträckte sig allt han kunde för att få surfa lite. Det är inte lätt...
Dagens nedräkning: Exakt ett dygn kvar, sen dyker han upp, min
Fisk.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jaaa, vad gör man inte för att få surfa?
(Och förresten, nu måste jag tala om att jag lyckats förstå hur man använder sig av nyligen.se. VISST är jag duktig?)

2007-05-16 @ 10:51:16
Postat av: Kaprifol

Du är jätteduktig! :) Jag har lärt mig att Ctrl+pil flyttar mig ett helt ord i vald riktning i en text så jag är också läraktig. *s*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback