På äventyr

Det blev en väldigt lång promenad idag längs med Stångån. Blåste gjorde det, men vi var rätt klädda för vädret. Fisken såg som vanligt ut att vara redo att klättra upp på ett berg eller försvara en mindre fästning. Själv var jag nästan lika fältmässig i studentoverall. På vägen träffade vi en trevlig pensionär som pratade om navigering med oss. Sen tog vi oss på något sätt hem också. Förmodligen hittade vi en buss till slut, eller så somnade jag och blev buren hem av Fisken. :)

image81
Hackefors slussar!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag har en affärsidé: BYTA GRANNE! "Känner du att du börjar tröttna på dina grannar? Tycker du att de borrar för mycket, förfestar för ofta, eller grillar de kanske för mycket? Då har den ultimata lösningen - byt granne! Enkelt och smidigt; du bor bara kvar i din lägenhet, men får en ny granne istället för din gamla. Som grädden på moset får ju någon annan också lite omväxling! Och att omväxling förnöjer vet vi väl alla." Vad tror du? Något att satsa på som eget företag? ;)

Postat av: Kaprifol

Det är en utmärkt idé, men du får skriva marknadsplanen. :) Nu är förresten det stora studentjippot över så nu behöver min granne inte festa mer, tycker jag iaf.

2007-05-20 @ 17:26:51
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback