Öde och tomt

Jag promenerande Fisken till jobbet imorse och fick på så vis en ganska lång morgonpromenad vilket säkert kan vara nyttigt. Fisken har möjlighet att jobba på det lokala kontoret när han är här och hälsar på. Det är praktiskt eftersom han inte behöver ta så mycket ledigt för att hälsa på mig samtidigt som jag får möjlighet att ägna mig åt mina studier, för tro mig, det behövs. :) Nåväl, vi valde nog fel dag att vara nyttiga på. Jag vet inte hur det är med Fiskens jobb, men hela uni är folktomt. Det är en stor flerdagarsfest för studenter nu och de som jobbar här har klämdag och är hemma med familjen. Inte ens frukt i fikarummet finns det, ve och fasa. ;) Den enda som är här förutom jag är han som kollar att jag exjobbar som jag ska. Typiskt också, då får jag se till att göra lite nytta. Sen blir det gruppmöte efter lunch och ska jag jag och min käre pojkvän ta tidig helg och dra iväg och göra nåt skoj.

Dagens plan: Skriva klart kapitlet om operativsystem och hårdvara samt det om attackträd, rita upp alla träden samt iaf några attackmönster... och skriva lite om fysiska attacker. Oki, let's åk, som raggarna säger. Nu kör vi! :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Schicksal und Bauplatz, som man säger på tyska... INTE. Här är det faktiskt inte så tomt. (Jag ska leta rätt på mitt vagnkort förresten. Det måste finans någonstans i lghn).

Postat av: Elisabeth

Jaha, nu ar jag spam igen.

2007-05-18 @ 11:12:56
URL: http://funderingarochtankar.blogspot.com/
Postat av: Elisabeth

*spammar* Vet du varför blogg.se tror att jag är spam? Kan det ha något att göra med att jag sitter vid en "offentlig" dator?

2007-05-18 @ 11:13:56
URL: http://funderingarochtankar.blogspot.com/
Postat av: Kaprifol

Haha, mamma brukar också säga så på skoj. Det är ju så det blir om man slår upp orden i en ordlista. :) Jag vet inte alls varför du klassas som spam. Bloggen brukar tro att jag själv är spam ibland, det är skumt. Hoppas du hittar ditt lilla smartcard. :)

2007-05-18 @ 11:40:30
URL: http://kaprifol.blogg.se
Postat av: Sverker (66)

Googlar man på "Schicksal und Bauplatz" så är denna blogg en av YTTERST få träffar. Kul!

2007-11-09 @ 14:54:19
URL: http://www.boende.konsumentverket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback