Ni vet vilken dag det är

Det låter som om nån slåss med en elefant i korridoren utanför. Jag törs inte se efter vad som händer. Istället ska jag exjobba en liten stund och sen ge mig av till slutseminariet i entreprenörskap. Jag både ser ut och beter mig som en liten ekonom idag, men det får ni allt leva med. Jag är iaf en "ekonom" som vet vad hon har sin handduk! Det där kräver sin förklaring... Det är "Towel Day" idag, den internationella handduksdagen som firas för att hedra minnet av författaren Douglas Adams. I hans fantastiska bok "Liftarens guide till galaxen" får läsaren veta hur viktigt det är att alltid ha koll på sin handduk och just därför bär tusentals bokmalar och datornördar handduk den 25/5 varje år. Min hänger i ~ för den skulle bara vantrivas på seminariet. ;)

Påminn mig om att jag måste göra ett nytt försök att hjälpa väninnan S att lämna in en blankett. Den ska hämtas från en mycket upptagen person som inte var på sitt kontor sist jag kollade. S befinner sig i en annan stad och behöver sålunda hjälp med att bli registrerad på sitt exjobb. Eftersom jag vad det verkar kommer att bli hennes opponent ligger det i mitt egenintresse att hon blir registrerad. :)

Förövrigt kommer jag att byta ut min exjobbsdator mot en gammal Sunblade vilken dag som helst om den inte slutar att fåna sig. Hör du det, sluta ha minnesfel, annars blir du utbytt! *hotar en PC som inte bryr sig alls*

Kommentarer
Postat av: Junitjej

~Ha en trevlig helg!!!~


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback