Måsa-Lisa

Jag berättade för min kogpsykföreläsare att hennes föreläsning var den sista jag tänkte gå på. Hon verkade lite upprörd över det tills jag hade förklarat att jag har studerat färdigt. Nu har jag väl förmodligen inte det, men det känns ganska bra att tänka så. :) (Känner jag mig själv rätt så blir det nog ett antal kurser till... förr eller senare.) Sen har jag som sagt en del att klara av innan jag är färdig (beräknad tidpunkt: tidig höst). Exjobbet är en sån sak. Idag fick jag lite tips om hur jag kan skriva agenten trots allt. Det kräver att jag kodar C, men det kan jag leva med om det innebär att den delen av exjobbet plötsligt blir praktiskt möjlig.

Kvällen har ägnats åt att rita diagram till en projektrapport, se på gulliga filmen "Chocolat" samt smälta dagens frossande. Fredagsfika är farligt, minst sagt. Jag bifogar en liten bild på Måsa-Lisa. Ser ni den vita fläcken i klängväxterna? Där sitter hon och ruvar och ser lite förnäm och överlägsen ut. :)

image74
Där sitter hon och njuter av uppmärksamheten :)

Soundtrack: "In the chains of practical constraints" - Deine Lakaien

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Visst har du gjort om bloggen lite? Eller ser jag i syne? Snyggt är det i alla fall!

Postat av: Kaprifol

Tack! Det är sant att jag har ändrat typsnittet och småfixat lite. Möjligtvis blir det fler förändringar. :)

2007-05-12 @ 10:59:33
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback