Fluffet anfaller igen!

Jag förstår inte var det kommer ifrån, fluffet! Minsta lilla inlämning eller flödesschema jag ska rita blir alldeles fullt av det. I en begreppskarta i entreprenörskapskursen som jag just skickade in fanns det rosaimage84 stjärnor runt de viktigaste orden och så dök den här lilla entreprenörskan upp i ett hörn. Jag kan helt enkelt inte hjälpa det. :) Dock står jag fast vid att de där små detaljerna inte ska få vara med i exjobbsrapporten. Däremot ville min exjobbshandledare se en bild av ett smartkort som skrämmer en bugg istället för tvärtom, så det ska han få. Antar att det är meningen att det ska ge en moralhöjande effekt. :)

Dagens...
Kommentar: "Du hade sånt där otäckt i din blogg idag" (syftande på matteböckerna).
Plötsligaste: Att under redovisningen i användbarhetskursen få förklara hur en DoS-attack av mobiltelefoner skulle kunna tänkas gå till.
Synthpop: "You didn't want me" - Mesh, eller för den delen "Step by step" som är lite gladare. Oh, så fint det låter. :)
Slogan: "CarTex - The solution for the future!" Så ska det låta på torsdag då jag ska marknadsföra billack i entreprenörskursen. Kärnfullt, eller hur? *fniss, fniss*

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men snälla ni, varför en slogan på ENGELSKA?! Vi måste stoppa anglofieringen av svenskan! ;-)

Postat av: Kaprifol

Tja, vi var trötta och det var trefika, men tänk dig den och ett riktigt säljigt leende. Det går hem, tror jag. ;)

2007-05-22 @ 22:52:28
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback