Ägg, bacon och spam

Det är oväder utanför mitt fönster. Himlen är grå som gamla serverrack och körsbärsblommen yr i regnet och stormen. Jag lever upp under oväder och tycker inte att det finns något vackrare, samtidigt som jag inte direkt längtar efter att behöva cykla hem i eländet.

Jag tänkte i sann Bridget Jones-anda ge er min dag i siffror.
Antal koppar koffein/teinhaltig dryck: Fem, alltså färre än vanligt
Lästa artiklar: ~40 korta texter inför ett seminarium + en tyngre text i kogpsyk-kursen
Inlämnade uppgifter: Två! Skönt att slippa tänka mer på dem.
Bemästrad hårdvara: En stycken sådan, nämligen min mp3-spelare som nu kan användas som inspelningsutrustning under användarintervjun jag ska hålla om två timmar
Exjobb kvar: Ett, bara ett. Det känns bra. Det kunde ju ha varit flera. :)

PS. Tack till ~/E* som gav utmärkt uppmuntran och en bra start på dagen imorse i form av en balja te och uppspelning av Monty Pythons Spam-sketch. "I don't like spam!" *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback