Var är tvålen?

Det känns som en bra dag idag också. Om bara alla studenter kunde låta bli ovanan att tvätta på söndagar så att jag skulle få tvättstugan för mig själv vore jag glad. På helger gör studenter nämligen tre saker: tvättar, diskar och sover. Somliga festar också, men det är de ansvarslösa småstudenterna det. :)

Idag tänkte jag...
  • Inviga mina nya disktrasor!
  • Läsa i entreprenörskapsboken och planera in möten i den kursen och den andra projektkursen
  • Förbereda mig för min nya kurs i psykologi(!) som börjar på tisdag
  • Koppla in kortläsare och rigga upp en liten utvecklingsmiljö light här hemma så att jag kan öva lite, ska dema min första lilla applet imorgon
  • Lura ut vad jag ska göra med Sirius, min dator. Jag får köra med öppen låda nu så att inte processorn börjar koka. Det känns instabilt. Bättre kylning behövs nog. (Sirius är ett hemmabygge från 2004, uppgraderad i höstas och väldigt kraftfull enligt mig... fast lite halvklen enligt de riktiga PC-fantasterna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback