Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Elisabeth! Det går ut på att alla som är med i "spelet" ska skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. När det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de är med i leken.
Nu måste jag ta mig friheten att göra ett litet undantag från reglerna eftersom jag inte känner så många bloggare som inte redan har blivit utmanade, alltså: Jag släpper utmaningen fri! Först till kvarn! Skynda er att anta utmaningen, vilka ni än är.

Dåså, då ska vi se:
  1. Jag träffade min pojkvän på Lunarstorm, visserligen i deras datasäkerhetsforum, men ändå. Jag brukar säga att vi träffades "på nätet". :)
  2. Nyss fyllda 16 år fick jag jobb som mailsupport och kan alltså hävda att jag "var i dotcom-branschen under sent 90-tal", fast egentligen handlade det om .nu
  3. Jag brukar storkoka böngryta och ha i frysen som nödproviant. Nyttigt så det förslår!
  4. Mina favoritfilmer är "Forrest Gump", "Amelie från Montmartre" och "Big Lebowski", men det hindrar mig inte från att ha sett filmen "Hackers" sisådär 11 gånger trots att den egentligen inte är bra. *s*
  5. Jag skickar fanmail om någon är bra på något. Ett gothband från Mexico och en svensk konstnärinna har fått glada tillrop från mig i sina gästböcker på nätet. De blev glada. :)
  6. Jag sjunger i duschen, men vem gör inte det?

Så, kom igen och låt mig veta vad ni inte har berättat för mig. :)

Kommentarer
Postat av: marjo

Jag antar din utmaning! (startade en blogg bara för att kunna, obs det är bara ett G i url:n )

Postat av: Kaprifol

*fniss, fniss* Din blogg är väldigt Marjo. Tack för den! Klokt att låta bli "dagens kroppsdel", men för all del, det har bloggats värre saker än så ute i världen. :)

2007-03-08 @ 07:32:15
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback