Tisdagstema - omväxlande

Dagens tisdagstema är "omväxlande" och syftar på det omväxlande väder vi har haft den senaste tiden. Eftersom det har varit mycket fart och fläkt (föreläsningar och såna grejer) i mitt liv idag har jag inte hunnit fota det aktuella vädret utan bjuder på denna bild från i somras. Jag kan tänka mig att det är omväxlande att bo där ute i det lilla fyrhuset, iaf vädermässigt. När det är solsken så är det nog väldigt fint där och när det är storm... ja, då stormar det rejält. :)
Fyrhus
Fotat från Galterön i Göteborgs skärgård, sommaren 06

Ni som såg mig stressa iväg i full fart idag verkade en smula roade när jag sa att jag skulle skynda mig med en buss för att hinna... ha en lugn kväll på badhuset. Lite kontraproduktivt att stressa till lugnet kanske. I vilket fall som helst så hann jag med bussen. Att den sen gick åt fel håll var ju inte mitt fel, utan bussens. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vilken gullig liten ö! Och jo, där är det nog sannerligen omväxlande att bo...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback