Ring ring!

Psykologiexperimentet som ska göras kommer att handla om närminnet, närmare bestämt ska vi testa folks sifferminne. Mitt är selektivt. Telefonnummer minns jag aldrig, inte människors ålder heller. IP-nummer däremot brukar jag komma ihåg. Efter föreläsningen ägnade jag helhjärtat åt mina inlämningsuppgifter i användbarhetskursen. Vi designar ett telefonsystem som vi sedan ska vända ut och in på och analysera ur alla tänkbara vinklar. Jag tog chansen att illustrera det hela (för tydlighetens skull, inte bara för att jag tycker att det är så roligt att använda min ritplatta :). Nu ska jag bara vila mig och ta det lugnt. Imorgon blir det både exjobb och föreläsningar och sen kanske nån vill hänga med på synthfest på kvällen? Verkar som om "de vanliga" har fullt upp med studier, vilket jag nog också borde ha... egentligen. :) Tja, en lugn fredag funkar också, men inte nästa vecka för då smäller det!

image48
Fjärde generationens telefoni gör livet lyckligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback