Pigga upp!

Det duger inte att fira Sega söndagen just den dagen då det är tänkt att man ska skriva två relativt smarta reflektionsuppgifter om användare och informationsflöden och jag vet inte vad. Därför har jag fått ta till extrema metoder för att bli pigg och vaken. Ni ser ju själva, fräscha blommor, "Gamla söder"-te och den där skivan jag gillade i yngre år. Den måste vara det mest irriterande man kan lyssna på. Jag har lixom inte en chans att somna över tangentbordet nu. *s* Sen gjorde jag en näringsrik soppgryta också så nu är jag piggelin trots att det blev lite sent igår. En av uppgifterna är klar, den andra på gång. Jag vinklar uppgiften till att handla om enbart säkerhetrisker (man fick göra så :). Det känns som rätt sätt.

Piggaupp
När inget annat hjälper...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Sikka söta påskliljor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback