Mjukstart

Vad skönt det är att till skolan istället för att cykla. Då får man lite tid att tänka och kläcka idéer. Jag måste skryta med att jag var på plats redan tio över åtta... men så träffade jag en gammal kompis och bröjade prata exjobb och gemensamma bekanta (jättetrevligt! :) så det är först nu jag blir effektiv. Ska analysera mina tre systemskisser enligt konstens alla regler och se var de kritiska momenten finns. Sen är det gruppmöte med användbarhetskursen kl 10, psykologiföreläsning på eftermiddagen och så tänkte jag vara lite sportig av mig och motionssimma efter det. Dagens Spice Girl är nämligen Sporty. Igår var jag Baby Spice med rosa nagellack, tofsar och allt så idag tänkte jag variera mig. *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback