Igår

Igår drog jag och ett litet sällskap ut på stan och hade en rolig kväll på ett fint ställe. Det trevliga var att det var ett mycket blandat klientel där, inte bara studenter som man är van vid utan allt från småttingar som just blivit 18 till pensionärer som ville äta och dricka gott. Halva nöjet med att gå ut är för mig att iaktta andra och då är det ju kul med variation. :)

Kvällens flottaste var givetvis det finklädda herrskapet (vi pratar fluga på herrn och elegant frisyr på frun) som vi sprang in i när vi var påväg till bussen.
Ni visste att ni skulle möta mig och ni visste att jag skulle blogga om er för ja, jag är grannskapets skvallerjournalist. ;)

När jag vaknade imorse (eller runt lunch kanske man ska säga) upptäckte jag att tiden var ur led och att klockan var mycket mer än den redan var. Sånt tycker jag inte om. Nåja, det som är kvar av dagen ska jag ägna åt mina inlämningsuppgifter och sen så kanske jag tar en liten promenad ute i friska luften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback