Dags för dagens!

Dagens...
Video: "Drive" - Client. Jag tycker om
videon där de reser genom en stiliserad värld. Lite som "På spåret", fast coolare. :) Sen gillar jag låten också. Den fick mig att dansa i köket (mitt under lökhackande och pastakokande) när jag hörde den på MTV.
Skräck 1: TV-programmet "Room raiders" där en tonårstjej får kolla igenom tre killars rum för att se om de är något att ha (ibland är det tre tjejer som kollas istället, men det är alltid ett faktum att den som undersöker rummet är ettrig och har en spionväska med sig). Efter att ha kollat några gånger ser jag numera till att ha ett rent och opinsamt hem, bara för att. *s*
Skräck 2: Skadededjursinspektionen ska undersöka mitt hus. Eh, det känns ju lovande. I mitt förra hus gjorde de radonmätningar vilket fick effekten att man kände sig strålad mest hela tiden. ;) Förmodligen är det ingen fara alls. Här känns ju fräscht och bra. Så, bara att gömma råttfarmen och kackerlacksodlingen när de kommer då. *fniss*
Mys: Jag och min kryptobok. Dags att plugga lite nu när jag har slappat ett tag. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Huh. Hade skadedjursinspektionen kommit hit hade min första tanke varit: "jag måste ta mitt pick och pack och fly fältet!" Fast sedan hade jag (förhoppningsvis) lugnat ned mig en smula och insett att det säkert inte var något farligt alls.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback