Bloggar hemma

Idag pluggar jag hemma. "Bloggar jag hemma", var jag nära att skriva. *s* Jag tittar på alla diagram i kryptoboken och försöker förstå vad som händer med datat i de olika fallen. Fisken tyckte att jag kunde rita saker och ting så att jag förstod bättre. Det är ju onekligen ett bra tips. När jag har pluggat en stund läser jag lite i "Svek" av Karin Alvtegen, en bok som mamma skickat med för att jag ska få tänka på nåt annat än krypto. Den är onekligen spännande. Inte riktigt en deckare, men en vardagsberättelse där man känner på sig att något kommer att hända förr eller senare. Svår att lägga i från sig, måste jag säga. :)

Jag tänkte just att det var nåt speciellt på tisdagar, något på TV eller sådär... och så slog det mig att det är tisdagstema idag. Vad skoj! Jag vet vad jag ska fota, men det får bli lite senare det.

Kommentarer
Postat av: bjowi

Det är ju upplysning på tisdagar. :)

Postat av: Kaprifol

Vet jag väl, men jag har blivit lat nu när det har börjat filmas. Dessutom "bloggar jag hemma", vilket gör att jag gärna inte sitter på uni i onödan, men tack för påminnelsen. :)

2007-03-13 @ 19:07:58
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback