Uppmuntran!

Jag har en beundrarinna som tycker att jag är roligast i världen. Det känns väldigt bra. :) Hon är en av tjejerna bakom underbara modebloggen Fatale där jag kommenterade ett inlägg imorse. Jag hoppas att fler inser min storhet så att jag till slut har ett stort följe som tänker i APDU:er och dricker fem koppar sunkkaffe om dagen bara för att vara som jag. ;) Nej, allvarligt talat, det är aldrig fel med lite uppskattning, speciellt inte när det känns kämpigt - som nu med all exjobbsstress. Idag ska jag dock inte låta stressa mig utan försöka tänka klart och logiskt. Kram på er därute! (Specialkram till Fisken som fortfarande är på andra sidan jorden.)

Kommentarer
Postat av: tiny

Nej men vad spännande! Jag bestämde mig för att hitta nån rolig itblogg som jag förstod, men hittade bara en massa avancerad ASPkodning och liknande. Vilken tur att jag tittade in på din blogg genom Annikas! Inte för att jag förstår vad du pratar om här heller, men det är betydligt roligare att läsa :)
Har du läst mycket innom it?

2007-06-15 @ 10:33:19
Postat av: Kaprifol

Jag läser datateknik femte året på universitetet så jag har nog läst för mycket för mitt eget bästa. :) Just nu gör jag mitt examensarbete där jag sysslar med att få en dator och ett smartcard (typ som ditt bankkort) att prata med varandra. Ibland förstår jag inte själv vad jag pratar om. ;)

Postat av: Elisabeth

Haha, härligt med roliga komplimanger. Hoppas att Fisken kommer hem från Långtbortistan snart då. :)

2007-06-15 @ 13:00:50
URL: http://funderingarochtankar.blogspot.com/
Postat av: sofia

Nej du har faktiskt TVÅ beundrare från Fatale, ja skrattade så jag grät, haha. Det enda
jag kan komma på som skulle kunna matcha mitt nya klipp är idas sommarvisa, typ. Segt, för det innebär att jag måste välja mellan att inte matcha frisyr och personlighet eller att bli galen av att lyssna på den på repeat i ipoden hela sommaren... svårt val.

2007-06-15 @ 13:54:39
URL: http://www.fatale.se
Postat av: Kaprifol

Idas sommarvisa är inte fyskam. Det kunde ha varit värre. Som någon nämnde kanske det är dags för turban. :)

2007-06-15 @ 14:40:39
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback