Inget slipstvång här inte

*bank, bank* Två besökare tittar in.
Besökare nr ett: "Fika klockan tre! A-HA! Det är du som har min labbrock!" (Definiera "din". ;)
Besökare nr två: *fniss, fniss*
Jag är av den åsikten att besökare som bär turkos overall med luddig svans där bak inte har rätt att fnissa. :)

Nåväl, nu kan jag snart hoppa i min vanliga stass igen och se representabel ut på fikat. Dagens kodande flyter på bra och jag har fått några kloka råd. Min agent ska få sällskap av ett webbläsarplugin och inte ersättas av ett. Om det är genomförbart vet jag när jag har läst
den här. Tror faktiskt att jag väljer att göra det i Firefox även om det har sina fördelar att välja IE i detta fall - i IE kan jag nämligen koda C++. Hur det än blir tror jag att det nuvarande lösningsförslaget innebär mer användbarhet än säkerhet. Det är inte helt i min smak, men jag hinner förhoppningvis kläcka någon klok idé under helgen om hur jag får till båda delarna. Hoppas, hoppas! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Definition av din:
Det är ärligt omfördelad från andra till X samt att den gör mig rysligt snygg;-)

2007-06-02 @ 00:04:05
Postat av: Kaprifol

Jag ber om ursäkt för det plötsliga lånandet utan att fråga om lov innan, men som du nu vet hade det varit betydligt värre om jag gått runt utan den. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback