Vanesaker

Här sitter jag och lyssnar på webbradio tills öronen blir alldeles fyrkantiga, men det behövde jag. Lite Unter Null, Amduscia och Evil's Toy är precis vad som ska till för att jag ska kunna ta in information. Det är märkligt, men jag kan inte plugga när det är tyst omkring mig. För att inte störa grannarna (jag har rätt stökig musiksmak) har jag rotat fram ett par hörlurar. Jag börjar känna mig hemma här i Göteborg och vet var saker och ting finns. Visst är det ännu mer hemma i min egen lilla lägenhet, men det är rätt hemtrevligt här också när man väl har vant sig. Här är några saker jag har fått vänja mig vid:
  • Zombiefilmer till middagen. Det gäller att inte vara kräsmagad. ;)
  • Stereon startar först när man har tänt mysbelysningen i bokhyllan.
  • Det står en hundvattenskål i hallen. Vi har inte hund. *
  • Det ligger kartor, vattenflaskor och andra överlevnadsprylar överallt. Det är ok för världen att gå under nu, vi klarar oss nog. ;)
  • Skärmsläckare med bildspel som visar osmickrande bilder på mig.
  • Julgran på skrivbrdet, fast den har jag börjat tycka riktigt bra om nu. :)
*...men det har Fiskens vänner som hälsar på ibland. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback