Upp å hoppa, lilla loppa

Uhh, vad jag inte ville stiga upp imorse. Det kan ha berott på att Blåfisk föredrar te på morgonen och det hjälper mig inte alls att vakna. Min morgonrutin är kaffe - extra mycket - extra starkt - svart som synden, inget annat funkar. När jag väl kravlat upp ägnade jag förmiddagen åt att läsa om text-över-IP (IP-telefoni för hörselskadade och folk som vill "viska" i textform över telefonlinan, typ). Planerar att byta ämne till matte nu, men först ska jag ta en mycket äventyrlig utfärd till Lidl och handla lite frukt&grönt till Någon så att han inte ådrar sig skörbjugg. ;)

Dagens...
Hjärtliga tack: Tilldelas utan tvekan
Fatale-Annika som lär ut hur man går i högklackat. Det har jag alltid velat lära mig, mest för att det inte förväntas av mig. :)
Riskbuske: Mitt hår! Gahh, det ser ut som sockervadd. Hur kunde det bli så? För er oinsatta så ligger det till på det viset att jag odlar långt Barbie-svall som alltid är i vägen och som förstör min tuffa image. ;)
Soundtrack: "Destroy me" - Unter Null, "Scorch the ground" - Seabound (I am the crack of your voice / The static in the sound / I am the bias in your choice / I scorch the ground ... that you walk on)

Kommentarer
Postat av: Blaufish

Gingseng-mandarin te't är inte speciellt starkt... fel te om man vill vakna ;) Vi får ge dig det starkaste Sri Lanka teet jag har nästa gång vi vill väcka dig med te.

Postat av: Annika

YAAAAY! Jag får ett hjärtligt tack! :D Det är precis vad jag behöver idag. Tack själv, snälla du, för att du läser!

2007-07-25 @ 16:05:42
URL: http://www.fatale.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback