Robotar!

Vi gick på bio igår och såg Transformers. Jag måste erkänna att den var mycket bättre än jag hade förväntat mig. Robotorna var så verklighetstrogna att när vi kom ut på stan efter filmen och jag fick syn på en gul sportbil förväntade jag mig att den skulle veckla ihop sig till en robot och ställa sig upp. :) Sen var det mycket som var roligt också, åtminstonde för mig och min medföljande filmmarodör. Vi skrattade åt allt och stämde nog bra in på personen i sången, den som ska tala om för biobesökare hur man inte ska bete sig på bion. Ni vet, snutten med de sjungande grodorna som gör lite reklam för en animerad film samtidigt som de förklarar gott biouppförande: "Du stööör mig mitt i filmen! ... Man höööör dig mitt i filmen!". ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback