Hemma i Frölunda

Jag har fått höra att jag är hemmastudent, inte hemmafru. Det är ett elände för det innebär att jag ska priotitera mitt pluggande och inte smita undan med hushållsarbete. I vanliga fall är jag inte huslig alls, men ni som har läst linjär algebra nångång vet hur roligt det är att diska istället. ;) Hursomhelst, jag har varit i farten under morgonen och tvättat och skickat en drös viktiga mail. Sedan har jag ätit en portion nudlar för att komma ur semesterstämningen. Nu ska jag läsa exjobbsrapporten jag ska opponera på och hoppas att få mail från min handledare angående min egen rapport. Den var nog ganska otäck läsning för alla som inte är jag, antar jag. *s*

Dagens...
Soundtrack: "Famous last words" - Zeromancer (spelas just nu i mitt huvud, gahh, jag får inte bort den)
Outfit: Någons mjukisbyxor. Usch, så sunkig man kan få se ut. :)
Dryck: Gott kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback