Fly landet

Jag vill bara meddela att imorgon kommer jag inte att blogga. Det blir den första bloggfria dagen sedan jag började med bloggandet. Anledningen till uppehållet är att jag reser bort (åker i gryningen och kommer hem nästa gryning, typ). Det ska bli väldigt spännande att åka utomlands utan pass, men det sägs inte vara några problem så kort som jag ska resa. Dessutom ser min resekamrat så pass skum ut på sitt passfoto att tullfolket lär ha så fullt upp med att undersöka honom att de glömmer bort mig. ;) Jag lovar att fota massor och att vara duktig och räkna lite matte på båten. Bye, bye! *vinkar*

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det har varit passfrihet mellan Sverige och Danmark sedan urminnes tider, så det var nog inte farligt. ;)

2007-07-16 @ 19:00:13
Postat av: Kaprifol

Jag blev faktiskt lite besviken på att inte bli scannad och kollad och undersökt. Rent teoretiskt hade jag ju kunnat smuggla vadsomhelst. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback