Efter regn

Det har regnat hela dagen och jag har funderat så smått på att sjösätta en ark, men det verkade för jobbigt. Istället har vi pysslat i hemmet och jag har faktiskt *ta-daaa* öppnat en mattebok och läst i den! Vad gör man inte, liksom. :) Vi har även fått besök av ett gäng talgoxar som just lärt sig att flyga. De satt och spionerade på oss under hela lunchen. Kolla Fiskens blogg så får ni se själva. Nu tycker jag att det känns rätt att bjuda på lite mobilfoton från igår för att visa vilken undergångsstämning kombinationen mulet i skärgården + VGA-kamera kan ge. Läskigt, inte sant? I själva verkat var det ganska ljust och fint.

image114
Kan ni fatta att jag faktiskt badade? :)

image115
Farlig mobilmast står och strålar oss, hjälp! ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hos mig brukar det sitta en skata och stirra. Det är störande, jag känner mig helt uttittad!

Postat av: Kaprifol

Jag vet, jag har en likadan hemma utanför min lya, det var därför jag stack till Göteborg. ;) Skator låter dessutom en massa de förskräckliga flygfäna!

2007-07-05 @ 19:07:28
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback