Att kombinera

Vi har kommit på hur vi kan kombinera shopping och geocaching så att vi båda blir nöjda. Jag ville fortsätta jakten på de blommiga gummistövlarna och för att Fisken inte skulle behöva lida så skrev vi ut en karta med en massa skoaffärer markerade och så fick han navigera (fast det var iofs mest jag som navigerade de gånger vi gick åt rätt håll, jag har en brevduvas instinkter :). Det gick sådär, det ösregnade (och jag fick inte hoppa i vattenpölar så att nån såg) och vi hittade konstiga affärer som sålde cowboystövlar och sånt, men vi hade roligt ändå. Nu vet jag att Johanssons Skor har nåt som jag kan tänka mig att bära, men det återstår att se om de i nån av sina filialer har min storlek. Vi får kolla det vid tillfälle, kanske idag. Fisken vill ändå ner på stan igen och kika i den lilla underliga serietidningsbutiken som han tycker så mycket om att gå in i. Sen hade vi slut på tacosås också, ve och fasa. Sån ska införskaffas. I övrigt pysslar och sysslar vi som vilka deltidssambos som helst: jag har läst en massa matte och Fisken har skrivit ut snygga Göteborgskartor där jag ska få sätta pluppar på alla ställen jag har varit på. :)

Förövrigt måste jag be Elisabeth så hemskt mycket om ursäkt. Jag har nämligen gjort det förbjudna: skaffat ett par leggings/tajts, men jag lovar dig. När du ser dem kommer ditt leggingshat att blekna bort. De är jättefina och blanka och passar lika bra på synthfest som eh... tja, riktiga fashionistas vågar nog bära dem på stan, men jag tror att mina får nöja sig med att bäras på kalas. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback