Att åka vagn

Både idag och igår har vi varit ute i Göteborg och åkt spårvagn, inte bara för att det är roligt utan för att ta oss till avlägset belägna geocacher. Jag åker så mycket vagn att jag borde ha kostat på mig ett månadskort. Just nu är det iofs inte så kul att vara på stan om man inte gillar oväsen. Det är fullt av små fotbollsspelare från världens alla hörn. Ett brittiskt lag med väldigt unga och stojiga spelare delade spåris med oss på väg hem idag. De verkade tycka att Sverige var spännande, men dörrarna på spårvagnen gillade de inte. Uppenbarligen var dörrarna livsfarliga och skulle kunna slita armarna av folk. "I aint kidding guys, that door is dangerous!". *fniss*

Förövrigt... ägnar jag en liten tråkig stund varje dag åt tentaplugg, bara så att ni vet. Algebra och datornät (och kanske krypto) ska tentas i slutet av augusti. Innan dess ska exjobbsrapporten ändras och alla viktiga datum spikas. På exjobbsfronten kan jag dock inte göra något eftersom jag måste invänta ändringsförslag från handledaren. Det är på ett sätt bra eftersom jag nu undviker att göra roliga saker med smarta kort istället för att traggla algebra.

image135
Helt omotiverade blommor!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fin kommentar! Det är nästan så att jag håller med dem.

2007-07-20 @ 10:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback