Rapport från Datatjej

Ojojoj! Här är det fullt tempo som vanligt på Datatjej (fjärde gången för mig, jag är lite av en veteran här). 45 min spännande företag, 15 min fika, om och om igen hela dagarna... och så ut och kalasa på kvällen. Väldigt kul och inspirerande alltsammans. Påväg till företagsmiddag nu. Hoppas jag ser representabel ut, det gäller ju min framtid och mina jobbchanser. ;)

Noterat:
1) Stockholmare springer som skållade troll på sina isiga tunnelpanestationer. Panikvarning!
2) Google! Vilket företag! Vilka reklamprylar! *s* Där vill jag jobba!

Till stackaren som jobbar på designfirman mittemot hotellet: Gå hem! Jobba inte till 23. Jag och min rumskompis tyckte synd om dig igårkväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback