Testing

Att flytta blivande studenter från labb till labb gick bra. Jag brukar inte tappa bort så många. Brr! Jag är trött och småförkyld och dricker läbbigt citronte för att kurera mig. Ett gäng av mina föreläsare hämtade fika samtidigt som jag och alla drack te och talade om dess hälsobringande egenskaper... så jag tordes inte vara wild-and-crazy och ta kaffe istället. ;)

Nu ska jag ägna resten av dagen åt det jag satt och mixtrade med i förmiddags, men löser det sig inte så får det vara. Det här är ändå bara ett sidospår av mitt exjobb. De tyckte att jag skulle testa det, men om mitt kort och min övriga mjukvara inte stöder det så får jag gör på det andra sättet, det sättet som är osmidigt, men dokumenterat genomförbart. (Jag tycker bättre om de där smarta, drastiska och odokumenterade sätten att göra saker på, så kallade fulhack. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback