Paradisträd

Det är skönt att det är fredag så att jag kan fira helg och slippa Smartcards. Har kollat på "Criminal minds" för att tänka på... tja, "nåt trevligare" är nog fel ord, men något annat.
De skulle beställa rätt hårdvara åt mig och tills vidare skulle jag få göra det bästa av den jag har. Summering: det nya kortet är inte alls kompatibelt med PC:ar, den första var tydligen föråldrat och passar inte med nya verktyg alls. Kanske skulle det kunna ta emot applets om man skrev den för ett uråldigt delevlopementkit. Lite fler standarder och regler här i världen, kan jag få önska mig det?

Fikat var bra idag. Jag behövde det. Kaffet var perfekt. Tack! :)

Paradisträd

Ett litet paradisträd, bara sådär. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback