Ohemlig agent i en minidator

Mina specar växer fram och en tidsplan börjar ta form (det är på tiden :). Problemet nu är var jag ska placera den lille gubben med hatt, solglasögon och beige rock. Agenten alltså, agentprogrammet som ska hantera data åt mig. :) På datorn eller på smartkortet? Ska han vara på kortet får jag allt knöla en del för att han ska få plats... Koda optimerat, heter det. Jag tänker bäst i bilder. Det blir roligare så. *s*

(Vinkar till avlägsna bloggläsaren Marx som befinner sig i en annan världsdel. Jag lovar, illgrönt ska jag göra till en tradition, för den goda sakens skull.)

Kommentarer
Postat av: Marx

Vinkevink på dig själv. Något måste jag ju göra när jag zonkar på jobbet. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback