Kaka!

Dagens hjältar måste vara de stackars festfixarna som städade Kårhuset efter gårdagens fest. De var just färdiga och på väg hemåt när jag kom fram till uni imorse, lilte innan kl 9. Hjälp, nu känner jag mig ännu mer som en sömntuta än innan. :)

Igår ägnade jag kvällen åt husliga bestyr och att slå in en present (mycket hemlig, han kan aldrig gissa vad det är!) till min pappa som fyller år i helgen. Planen är alltså att åka och hälsa på och då vill jag inte lämna ett stökigt hem efter mig. Mitt upp i alltihop kom F över och fikade, eller snarare, han hade kakor med sig och fikade mig. ("En till kaka? Jodå, du ska ha en till kaka. Bara en. Kaka? Kaka! En kaka till?") Hehe, tack, men nu vill jag verkligen inte ha fler kakor. Däremot kaffe... och kod. Jag tror mig vara det där skumma på spåret, men jag lovade att göra tråksaker också som att läsa artiklar och skriva rapport. Annars skulle det finnas viss risk att jag bara gjorde det roliga. :)

(Vinkar till Fisken: Heeej! Du får inte läsa blogg på arbetstid. Fy på dig! Seså, fyll nu i dina TPS-rapporter. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback