Kaffe for dummies :)

Cashewnötter! Det vore gott. Låter som något jag ska inhandla ikväll... och en VeckoRevyn, om det är nåt bra nummer ute, för det är jag allt värd. :) Hjälpte just en gästforskare att använda kaffeautomaten. "It's very easy" förklarade jag och visade sedan att "grädde" betyder cream, men egentligen är mjölkersättning, att man ska trycka två gånger på "Större kopp"-knappen om man har en liten kopp, annars rinner det över... och så inget kort i kortläsaren på automaten, men sensorn måste man hålla för precis när man trycker på "Kaffe"-knappen. Och nej, dioderna lyser bara på vissa ställen. "You see, very easy". Stackarn såg lite förstörd ut, men snart är han anpassad och kan fixa kaffe i sömnen om det skulle behövas. ;)

Kommentarer
Postat av: Marjo & Friends

Vafalls?! VeckoRevyn? Det blir minuspoäng på skalan för nördar. Tänk på din image. Vi blev lite besvikna :( march iväg och inhandla ett ex av PC-Hemma, Veckorevyn för nördtjejer. ;)

2007-02-19 @ 17:54:47
Postat av: Kaprifol

Ja, men jag måste ju chockera er och vilka sätt fungerar? Det här funkade rätt bra, tycker jag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback